Van Harte & Lingsma is al 25 jaar toonaangevend in het ontwikkelen van mensen en organisaties. Zij helpt mensen hun verborgen potentieel vrij te maken en optimaal in te zetten.

Het instituut verzorgt (beroeps)opleidingen, trainingen en coachingstrajecten gericht op leiderschap en management, persoonlijke ontwikkeling en inspiratie, persoonlijke effectiviteit en communicatie.

Na een kort identiteitstraject ontwikkelde Dietwee een nieuw logo en identiteit voor Van Harte & Lingsma die aansluiten bij de nieuwe koers en de kernwaarden leiderschap, liefde, lef, vakmanschap en duurzaamheid. Naast de huisstijl ontwikkelden wij een communicatie- concept waarin de emotie rondom persoonlijke ambities in beeld wordt gebracht.

De communicatie prikkelt mensen om na te denken over persoonlijke groei. Wie wil groeien ontmoet schijnbare tegenstrijdigheden waarbinnen vaak veel meer mogelijkheden dan belemmeringen zitten. Deze paradoxen vormen de rode draad voor de communicatie.

De nieuwe huisstijl en website zijn half maart gelanceerd.

Bekijk hier de identiteit.
Zie ook www.h-l.nl

HART-logo-01
van-harte-campagnebeeld-1
van-harte-campagnebeeld-2
HART-visitekaartjes-06
h-l-website-04
Make it real.