Sinds vorig jaar werkt Dietwee voor Muziekcentrum Vredenburg. Vanwege de verhuizing naar tijdelijke locaties wist het publiek aanvankelijk de nieuwe zalen niet goed te vinden waardoor bezoekersaantallen tegenvielen. De nieuwe identiteit moest Vredenburg duidelijker profileren en het podium van een hernieuwde trots voorzien.

Een jaar later zijn programmaboekjes, website en concert-affiches succesvol gebleken en door het publiek gewaardeerd. Naast nieuwe programmaboekjes is er dit voorjaar een postercampagne te zien in Utrecht die de positie van Vredenburg verder moet versterken. Spannende collages borduren in deze campagne verder op de beeldlijn die al te zien was in de programmaboekjes.

De beelden worden alleen vergezeld door het logo van Vredenburg en de tekst "de liefde voor muziek".

Voor Vredenburg is het lang geleden dat ze een eigen merkcampagne voerden die niet een specifieke concertreeks onder de aandacht bracht. Wij zien de campagne als ode aan de liefde voor muziek en daarmee als een esthetisch cadeau aan de stad.

campagnebeeld01
campagnebeeld02
campagnebeeld03
Make it real.